Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
ACCIDENT LABORAL

Es reprenen les obres del projecte Caldes

Els treballs s'han reanudat aquest matí mentre la corporació espera els resultats de la investigació de les causes de l'accident laboral que va costar la vida a un operari la setmana passada

Obres del primer tram del projecte Caldes. Els treballs s'han reprès aquest matí després de l'aturada ordenada per la Batllia per investigar les causes de la mort d'un operari la setmana passada. / Arxiu/ANA

Obres del primer tram del projecte Caldes. Els treballs s'han reprès aquest matí després de l'aturada ordenada per la Batllia per investigar les causes de la mort d'un operari la setmana passada.

Escaldes-Engordany

Les obres del projecte Caldes es reprenen avui després de l'aturada per ordre judicial per investigar les causes de l'accident mortal d'un operari que va caure al riu la setmana passada.

Segons han informat fonts de la corporació, les obres s'han reprès aquest matí i es manté en contacte amb l'empresa adjudicatària, tot pendent dels resultats de la investigació que determini les causes de l'accident.

Per ara, el comú no disposa de cap informació concloent sobre la causa que va provocar la caiguda de l'operari al riu que va ser arrossegat pel fort corrent, provocant-li la mort.

Sigue el canal de la SER en WhatsApp
Encontrarás toda la información, el deporte y el entretenimiento: la actualidad del día y las noticias de última hora, los mejores vídeos y momentos de la radio, entrevistas, reportajes y mucho más.

Suscríbete ahora
Marisol Fuentes Pérez

Marisol Fuentes Pérez

Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir