Toni Bou tornarà a ser la gran atracció de la prova andorrana del mundial de Trial que se celebrarà el 6 i 7 de juny
Serà a la segona jornada del campionat que es disputarà a la cota 1600 de Naturland

Toni Bou al trial de Sant Julià de l'any passat. El pilot resident tornarà a ser l'atracció de l'edició del 2024 que arrenca el 6 de juny. / FMA

Sant Julià de Lòria
Toni Bou tornarà a ser la gran atracció de la prova andorrana del mundial de Trial que se celebrarà el 6 i 7 de juny.
Serà a la segona jornada del mundial que es disputarà a la cota 1.600 de Naturland, després de passar pel Japó.
Els representants andorrans en aquesta prova seran Gaudi Vall i Edgar Garcia. I el gran absent serà Jordi Lestang qui emprén un nou camí professional.
Enguany hi haurà tres categories: Trial1, Trial2 i Trial3 i en total hi ha inscrits una setantena de pilots.
En aquesta edició es vol posar l'accent en la sostenibilitat amb diverses accions encaminades a protegir l'entorn i la biodiversitat.




