Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
FUTBOL

La UE Santa Coloma, Ainhoa Fernández i la selecció de futbol sala, principals guardonats de la Nit del Futbol

La FAF celebra la seva trobada anual reconeixent els millors clubs, futbolistes, àrbitres i equips nacionals

Els guardonats de la Nit del Futbol de la temporada 2023-24. / FAF

Els guardonats de la Nit del Futbol de la temporada 2023-24.

Andorra la Vella

La UE Santa Coloma, Ainhoa Fernández i la selecció de futbol sala, principals guardonats de la Nit del Futbol.

Un any més el món del futbol andorrà celebrava la seva trobada en la què es van reconèixer els millors clubs, futbolistes, àrbitres i equips nacionals sense cap menció, però, a cap jugadora per segon any consecutiu.

La UE Santa Coloma va protagonitzar la gala recollint els premis a millor entrenador i millor jugador per a Ramon Maria Calderé i Karim L'Koucha respectivament.

Ainhoa Fernández va ser premiada com a àbitra internacional revelació mentre que la selecció masculina de futbol sala va rebre una menció especial per la seva classificació per a la Main Round de la propera Eurocopa.

També van rebre un reconeixement pel foment del futbol femení l'exseleccionador José Antonio Martín "Guti" i l'excoordinador Julio Ferreros.

En canvi no es va reconéixer cap jugadora.

Diversos futbolistes de la selecció absoluta van rebre una distinció per la suma d'internacionalitats així com Ludo Clemente per la seva retirada enguany.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir