Detinguda una parella per robar a un avi un rellotge valorat en 14.000 euros
La dona, fronterera de 31 anys, cuidava el padrí i va ser l'autora del furt mentre que el seu home, un no resident de 31 anys, n'era còmplice. Ja havien venut una part de la peça fora d'Andorra

Detinguda una parella dilluns a la tarda per furtar un rellotge d'alta gama al padrí que cuidava la dona.

Andorra la Vella
Detinguda una parella per robar a un avi un rellotge valorat en 14.000 euros.
La Policia va arrestar dilluns a la tarda una dona de 31 anys, fronterera, i la seva parella, un no resident de 32, per un delicte contra el patrimoni en sostreure un rellotge d'alta gamma a un padrí de 80 anys al que la dona cuidava i vendre'n una part.
Segons ha comunicat el cos d'ordre, la parella, coneixedora que l'avi presentaria una denúncia per la sostracció del rellotge, es va presentar al despatx de policia on va quedar arrestada. En la investigació, la policia va esbrinar que ja havien venut fora d'Andorra una part del rellotge, en concret la corretja, per la què havien obtingut mil euros.
Hauria estat la dona l'autora del furt i la parella, còmplice de buscar compradors.
A banda d'aquest arrest, la policia també ha detingut en les darreres hores un turista de 20 anys a la frontera del riu Runer per intentar entrar al país amb un gram d'èxtasi, 1,7 grams d'haixix, 0,9 grams de marihuana i una cigarreta d'aquesta substància.

Marisol Fuentes Pérez
Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...




