Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mònica Doria fa història en aconseguir el primer diploma olímpic per a l'esport andorrà

La palista finalitza sisena en la prova de canoa als Jocs Olímpics de París

Mònica Doria va sumar tres penalitzacions en la baixada final de la prova de caiac / ALI HAIDER (EFE)

Mònica Doria va sumar tres penalitzacions en la baixada final de la prova de caiac

Andorra la Vella

Doria ha finalitzat sisena en la final de canoa amb un temps de 113.58 i ha tingut la medalla a tocar, però dues penalitzacions a la sortida l'han allunyat del somni que s'ha esvaït del tot quan ha tocat, també, la setena porta. L'australiana Jessica Fox ha aconseguit l'or, el segon d'aquests Jocs Olímpics de París.

La palista de 24 anys s'ha classificat per a una final olímpica deprés de fer el tercer millor temps a la semifinal en una baixada sense cap penalització.

Doria es mostrava amb sensacions contradictòries davant els micròfons d'RTVA, assegurant que, per un cantó, estava molt orgullosa per la fita, però alhora disgustada perquè creu que hauria pogut anar més lluny.

Divendres tindrà una tercera oportunitat per aconseguir el somni de la medalla en la modalitat de caiac cross, prova en la que debuta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir