Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Baloncesto
BASKETBALL CHAMPIONS LEAGUE

El MoraBanc Andorra busca l'accés a la final davant el Telekom Bonn

Després de superar a l'Anvers, l'equip de Natxo Lezkano haurà de guanyar el campió de la BCL de fa dos anys

Windrose Giants Antwerp-MoraBanc Andorra de la BCL / BCA

Windrose Giants Antwerp-MoraBanc Andorra de la BCL

Andorra la Vella

Si els tricolors volen estar a la fase de grups de la BCL, hauran de superar aquesta tarda al campió de la competició de 2023. El Morabanc mesurarà les seves forces davant un equip de més entitat i d'un nivell superior a la resta de conjunts d'aquesta eliminatòria prèvia.

El tècnic Natxo Lezkano, avisa del perill del rival d'avui i destaca el poder físic dels germànics basat principalment en una defensa agressiva i una intensitat alta de joc.

Per tant, el Morabanc es trobarà un ritme de partit semblant al de la Lliga Endesa. Bona prova de foc per als tricolors abans d'iniciar la competició domèstica d'aquí a set dies a fi i efecte de confirmar les bones sensacions de pretemporada.

En cas de victòria, es guanyaran un lloc a la final diumenge contra el Dinamo Sassari o el Juventus Utenos de Lituània.

El duel entre el Morabanc Andorra i el Telekom Bonn és jugarà a partir de les sis de la tarda

Carles Rosell

Carles Rosell

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir