Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CRISI DE L'HABITATGE

La manifestació per l'habitatge digne recorrerà el centre de la capital

Després d'una votació entre tres recorreguts, els participants en la protesta han triat el què sortirà de la plaça Príncep Benlloch i acabarà al KM0 recorrent el centre de la capital

Recorregut de la manifestació per l'habitatge digne del 5 d'abril / Coordinadora de l'habitatge digne

Recorregut de la manifestació per l'habitatge digne del 5 d'abril

Andorra la Vella

La manifestació per l'habitatge digne ja té recorregut.

Els participants a la protesta convocada per la Coordinadora de l'habitatge han triat entre tres recorreguts el què sortirà el 5 d'abril de plaça Príncep Benlloch d'Andorra la Vella, just davant el comú, per acabar a la rotonda del quilòmetre 0 a Escaldes.

Segons els convocants, aquest cop no hi haurà canvis "per pressions" i se sortirà del carrer que la majoria ha decidit.

Així, el recorregut de la manifestació passarà per l'avinguda Meritxell, la Rotonda, l'avinguda Consell d'Europa, la Dama de Gel, el carrer de la Valira, el carrer de la Unió i fins acabar al KM0.

Recordem que la Coordinadora de l'habitatge digne va decidir en una assemblea popular el passat 6 de març convocar una nova manifestació per exigir posar fi a la crisi de l'habitatge, coincidint amb el debat de la llei òmnibus al Consell General.

Marisol Fuentes Pérez

Marisol Fuentes Pérez

Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir