Ciencia y tecnología

La FIRST LEGO League convida a repensar la logística

14 equips de joves d'entre 10 i 16 anys es citen aquest dissabte en una jornada que es podrà seguir per Youtube i que tindrà com a mestre de cerimònies el youtuber Long Li Xue

Participants en una edició de la FIRST LEGO League / Universitat de Girona

Girona

El repte d'aquest any és 'CargoConnect' i convida els alumnes a repensar la manera com transportem els productes perquè el seu impacte en el medi ambient sigui menor. Hi porten treballant des del mes de setembre i aquest dissabte defensen les seves propostes i les posen en pràctica amb ginys construïts amb peces de LEGO. El torneig de Girona està organitzat per l'Associació Ingeniera.soy i la UdG. A Girona s'hi citen 14 equips de joves d'entre 10 i 16 anys però la competició a tot el món involucra més de mig milió d'estudiants de 110 països diferents.

Un dels objectius del certmen és despertar vocacions científiques i tecnològiques, "o consolidar-les", ha explicat en una entrevista a l'#AquiGirona una de les impulsores, l'Enginyera Bianca Innocenti. Pots escoltar l'entrevista sencera aquí.

Aquí Girona, torna la FIRST Lego League a Girona

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos...