Avui al Tangram L, la Xarxa de Biblioteques de Menorca i Raquel de Manuel ens duen a Claire A. Nivola
Cada dilluns, una nova recomanació
Autora de literatura infantil y juvenil / Anther Kiley
Mahón
Amb na Raquel de Manuel i la Xarxa de biblioteques de Menorca descobrim nous autors i autores, noves obres, noves històries per gaudir.
Claire Nivola va néixer el 1947 a la ciutat de Nova York. Els seus pares van comprar una casa antiga a Springs a Long Island, la ciutat costanera que apareix a Elisabeth. La lectura era una de les passions de la seva infantesa. Filla d'un altre artista i mare, va dibuixar i esculpir des de la seva infantesa i va donar per fet l'art, com una necessitat tal com son respirar i caminar. Va estudiar al Radcliffe College. Poc després de graduar-se, l'any 1970, va il·lustrar el seu primer llibre infantil.
Les aquarel·les que van plenes de naturalesa, amb tresors amagats dins els boscos. Les seves històries son un clam a la llibertat i a la pau. Plantant els arbres de Kenia es una de les seves obres.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Tangram L Claire A Nivola (28/02/2022)
Aquí teniu un altre dels espais que vam poder compartir recentment.


Luis Soler
Desde los 14 años está en antena. Lo que empezó como un juego se convirtió en una pasión. Sus estudios...




