Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Molta i bona poesia musicada aquests dies a Menorca

Divendres a l'Orfeó Vershivern i diumenge al Principal Pardals al cap

Alguien lee poesía / ThoughtCatalog

Alguien lee poesía

Mahón

Si a la Primavera la sang altera, al final de l'actual estació tenim els versos revolucionats. Poetes i poetesses, arpa, piano i instruments al ritme de les estrofes, noms propis com els dels propis autors o Rita Barber que els ha musicat pel seu darrer espectacle. Hi ha molt a gaudir en aquestes propostes.

Deia Ponç Pons que la poesia es com quan fas una paret seca; les paraules han d'encaixar per tenir un bon mur sòlid. Així, les notes musicals complementen aquestes paraules per aconseguir un espectacle més complert.

En el cas de Vershivern, Pere Gomila ens explica com ve farcit la proposta que té a l'Orfeó com a escenari. També ens explica les properes aventures que vincularan la poesia a diversos espectacles, alguns coneguts (Illanvers), d'altres nous i maridant vi i poesia i algunes sorpreses, que sempre guarden per sorprendre al respectable.

Rita Barber ha composat la música de poemes de Silvia Pons Seguí i, a partir d'aquí, el projecte ha crescut amb més versos, més autors i autores i el toc personal de l'artista que arrodoneix la proposta cultural que puja el diumenge a l'escenari del Teatre Principal.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Poesia Rita Barber i Pere Gomila (04/03/2022)

00:00:0000:00
Descargar
Luis Soler

Luis Soler

Desde los 14 años está en antena. Lo que empezó como un juego se convirtió en una pasión. Sus estudios...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir