Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Maó inicia una campanya contra l'assetjament escolar

Hi haurà un telèfon gratuït i confidencial amb els policies tutors per denunciar

L'Ajuntament de Maó posa en marxa aquesta campanya contra l'assetjament als centres docents.

L'Ajuntament de Maó posa en marxa aquesta campanya contra l'assetjament als centres docents. / Ajuntament de Maó

L'Ajuntament de Maó posa en marxa aquesta campanya contra l'assetjament als centres docents.

Maó

L’Ajuntament de Maó posa en marxa la campanya contra l'assetjament escolar, “No t’ho callis!”, que pretén ajudar a l'alumnat que està patint aquest fenomen.

La mesura neix a partir d’una proposta de Ciudadanos per ajudar a aquest col·lectiu que pateix per a que pugui explicar el que li passa sense por.

La campanya inclou dos telèfons confidencials i gratuïts per parlar amb el Policia tutor. A més es repartiran rètols a llocs de gran afluència de joves i s'han instal·lat sis OPIs a llocs estratègics de la ciutat.

També s’avisa que les violències són diverses i que no sempre són tan visibles com la física. De fet, el ciberassetjament també és un tipus de violència molt present a aquestes edats.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir