Maó inicia una campanya contra l'assetjament escolar
Hi haurà un telèfon gratuït i confidencial amb els policies tutors per denunciar
L'Ajuntament de Maó posa en marxa aquesta campanya contra l'assetjament als centres docents. / Ajuntament de Maó
Maó
L’Ajuntament de Maó posa en marxa la campanya contra l'assetjament escolar, “No t’ho callis!”, que pretén ajudar a l'alumnat que està patint aquest fenomen.
La mesura neix a partir d’una proposta de Ciudadanos per ajudar a aquest col·lectiu que pateix per a que pugui explicar el que li passa sense por.
La campanya inclou dos telèfons confidencials i gratuïts per parlar amb el Policia tutor. A més es repartiran rètols a llocs de gran afluència de joves i s'han instal·lat sis OPIs a llocs estratègics de la ciutat.
També s’avisa que les violències són diverses i que no sempre són tan visibles com la física. De fet, el ciberassetjament també és un tipus de violència molt present a aquestes edats.
Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de tot el que passa.