Sociedad

Alaior celebra la Fira del Turisme

La cinquena edició que es farà aquest cap de setmana es dedicarà a grans celebracions

Alaior inaugurarà aquest dissabte la cinquena edició d'aquesta trobada del sector. / Ajuntament d'Alaior

Maó

El sector turístic de Menorca té aquest cap de setmana el punt de trobada a Alaior amb motiu de la cinquena edició de la Fira del Turisme que es torna a celebrar després de dos anys d'interrupció per la pandèmia.

Fins a 40 empreses especialitzades en producte turístic d'esdeveniments com càtering, hotels, agroturismes, cocteleria, maquillatge, sonorització, fotografia i tot allò que necessiti la gent per poder organitzar la seva celebració somiada, seran les que mostraran la seva oferta a tots els assistents. El certamen té lloc al poliesportiu Josep Miquel Guàrdia aquest dissabte i diumenge.

Es destaca que el turisme de celebracions és un producte que ajuda a desestacionalitzar i crea negoci i empreses. Tot això juntament amb altres aspectes que són complementaris, com la gastronomia tan en auge avui dia fan que Menorca es pugui gaudir els 365 dies a l'any. El programa d´activitats de la fira també inclou un tast de vins, còctels, actuacions musicals i degustacions de menjars i pastissos.

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...