Andbank tanca el 2021 amb 27 milions d'euros de benefici i el creixement més gran de la seva història
L'entitat ha presentat el balanç de resultats de l'any passat en el qual va batre el rècord de creixement, sumant 5.580 milions d'euros, dels quals 5.000 són actius sota gestió i els 567 restants, inversió creditícia

Andbank. / Arxiu Agències

El volum de negoci va créixer el 20,5% respecte a l'any anterior, fins als 32.700 milions d'euros. Amb aquestes xifres i malgrat una important inversió en valors de futur, Andbank ha liquidat l'any amb aquests 27 milions d'euros de benefici.
Des de l'entitat atribueixen aquests resultats a l'increment de posicions dels clients a les places on és present, especialment a Espanya, Luxemburg i Mònaco, a la incorporació de talent amb una vintena de nous banquers, i amb la revaloració de les carteres. De moment, treballen 11 països i l'any passat, l'àrea internacional va representar el 86% del total d'actius gestionats. En aquest sentit, el seu president, Manel Cerqueda, afirma que “som un grup diversificat, que en només deu anys ens hem convertit en la primera entitat estrangera de banca privada a Espanya”.
Finalment, destaquen el compromís social que tenen, promovent accions la lluita contra el càncer a través del SJD Pediatric Cancer Center de Barcelona, de la Fundació FERO i de CRIS contra el Càncer, o treballant diverses iniciatives amb ONG's per fer front a la crisi del coronavirus.




