Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Unnic ja té uns 300 interessats a participar en l'ampliació de capital

Els residents i nacionals poden adquirir bons de la societat a partir de 1.000 euros des del dilluns

Marc Martos, conseller delegat de Jocs SA, i Ivan Armengod, director general d'Unnic / ANA

Marc Martos, conseller delegat de Jocs SA, i Ivan Armengod, director general d'Unnic

Andorra la Vella

El president i el director general de la instal·lació, Marc Martos i Ivan Armengod, han presentat aquest matí l'emissió d'accions que llançaran a partir del dilluns. La primera, anomenada de classe B, està destinada al públic nacional i resident, i posaran a la seva disposició el 10% de les accions a un preu de 1.000 euros cadascuna, per un total de sis milions d'euros. Per aquestes ja hi hauria uns 280 interessats que estarien disposats a invertir entre 4.000 i 20.000 euros, han explicat.

El procés està obert fins a finals de juliol, i els qui hi participin, tindran dret a un tracte preferent a les zones d'Unnic, així com al repartiment de dividends, amb un càlcul estimat del 6,8%. Això sí, no es farà efectiu fins al quart any. En aquest punt, Martos ha incidit que Unnic és un projecte de país i, malgrat que no hi ha limitació en la compra dels bons, espera que siguin el més repartits possible.

La segona opció és la classe A que està oberta a inversors de fora del país, també, i que té un cost de 150.000 euros. Segons han explicat, ja hi hauria set persones o entitats interessades, de les quals quatre serien estrangeres i tres nacionals. En aquest cas els terminis no són els mateixos, però l'objectiu és formalitzar l'ampliació de capital el 20 d'octubre.

Per altra banda, han començat a fer balanç del funcionament des que van obrir i ja hi haurien passat unes 80.000 persones. Una xifra que significa pràcticament la meitat de les 200.000 que esperaven durant el primer any. És per això que Martos espera impacient l'arribada de la temporada d'hivern, quan hi haurà més turistes, per comprovar si realment es confirma el potencial que té.

Els tres restaurants estan funcionant molt bé, han detallat, i també els esdeveniments d'empresa. La zona d'oci i espectacles és encara amb la que treballen més directament per adaptar l'oferta al perfil del client que tenen. Un procés que pot durar dos anys.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir