Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Detingut l'home que al març va furtar diversos vehicles a la Massana

Es tracta d'un jove de 26 anys a qui la policia va localitzar ahir a Escaldes

Un vehicle policial. / Policia d'Andorra

Un vehicle policial.

Andorra la Vella

Detingut l'home que al març va furtar diversos vehicles a la Massana.

La Policia ha comunicat l'arrest del jove de 26 anys, ahir al matí a Escaldes Engordany, que està acusat de ser el presumpte autor de delictes contra el patrimoni per furt d'ús de vehicle, furt a l'interior de vehicles i en un domicili, i danys. També per un delicte contra l'ordre socioeconòmic per ús fraudulent de targeta bancària.

Els fets es remunten al mes passat, quan la policia l'investigava per diverses denúncies a la Massana per furts en vehicles. Va ser controlat la nit del 26 de març després de patir dos accidents de trànsit amb dos vehicles diferents que hauria furtat durant aquella nit. Posteriorment, va fugir, però el van localitzar a l'habitació de l'hotel on vivia i a la qual havia arribat amb un tercer vehicle furtat. Havia deixat la porta bloquejada i, quan la Policia hi va accedir se'l va trobar inconscient, i va alertar els serveis d'emergències perquè el traslladessin a l'hospital.

Des de llavors, i amb el cas judicialitzat, ha estat ingressat al centre hospitalari d'on ja s'ha recuperat i ha passat a disposició judicial.

Per altra banda, han detingut també un matrimoni al Pas de la Casa per agredir-se mútuament al seu domicili, a un home que es trobava en possessió d'un gram de cocaïna i un altre que conduïa amb una taxa d'alcoholèmia d'1,73.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir