La selecció femenina s'enfrontarà a Hongria, Azerbaidjan i Macedònia del Nord en el Premundial
Els partits es disputaran entre el març i el juny
El sorteig del grup C / Kristian Skeie
Andorra la Vella
El combinat nacional ja coneix les rivals per a la fase de classificació del Mundial de 2027. El sorteig ha enquadrat Andorra amb Hongria, Azerbaidjan i Macedònia del Nord al grup C de la lliga 3.
El seleccionador, Albert Panadero, avisa del bon moment de la selecció i destaca la joventut de l'equip com un dels elements a favor per donar la sorpresa.
"Tot i saber que som la selecció més jove d'Europa, tenim la capacitat per fer grans coses. És veritat que les possibilitats contra Hongria es redueixen, però les tindrem. Venim amb molta confiança i amb força, perquè la dinàmica és molt bona i estem millor preparades que l'any 2024", apuntava Panadero.
Les hongareses són el conjunt més fort, perquè venen d'un grup superior i Azerbaidjan és un habitual en aquesta divisió C, mentre que Macedònia representaria el rival més assequible. No hi ha cap precedent entre les andorranes i els altres tres equips, ja que mai s'han enfrontat en la seva història.
Les classificatòries de Brasil 2027 començaran al març i es jugaran fins al juny de l'any vinent. La selecció, que acabi primera de grup, pujarà a la Lliga B i passarà a la repesca, com també les dues millors segones dels sis grups que conformen la divisió C.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




