Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La producció d'energia de Ctrasa creix un 10% en un any

Per altra banda, les emissions es troben molt per sota dels nivells que es consideren admissibles

La reunió de la Comissió d’Informació i Vigilància del Centre de Tractament de Residus que ha tingut lloc aquest dijous / Elia Orts Garri

La reunió de la Comissió d’Informació i Vigilància del Centre de Tractament de Residus que ha tingut lloc aquest dijous

Andorra la Vella

La Comissió d'Informació i Vigilància del Centre de Tractament de Residus, s'ha reunit aquest matí, i els seus membres han conegut els resultats de la planta, tant els que fan referència a la generació d'energia com de les emissions que emet. Així, en els darrers sis mesos, l'energia tèrmica ha augmentat més del 25%, respecte del mateix període de l'any passat, en el cas de l'elèctrica, l'increment ha estat del 5%. En termes globals, l'energia total produïda ha estat d'un 9,6%, mentre que la ràtio d'energia produïda per tona de residus tractada ha millorat l'eficiència en un 7%.

Per altra banda, les emissions es troben molt per sota dels nivells legals o de referència que es consideren admissibles i els valors obtinguts sobre la qualitat de l'aire, respecten els valors reglamentaris. Això demostra que el centre no genera cap impacte significatiu en l'entorn.

Finalment, els responsables de la planta han informat de les millores que s'han realitzat enguany, aprofitant l'aturada tècnica anual per dur a terme les tasques de manteniment pertinent. Entre elles, destaquen els nous quadres d'alimentació dels analitzadors de fums, la impermeabilització de la fossa d'aigua industrial o la instal·lació d'un nou analitzador d'emissions en continu.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir