Marsol i el Sindicat de l'Habitatge es reuniran per valorar la llei que descongelarà els lloguers
Des de l'entitat ciutadana avisen que deixaran clar que l'habitatge ha de ser digne, assequible i estable, però també s'obren a treballar conjuntament per trobar solucions efectives

El Sindicat de l'Habitatge va impulsar una protesta fa tot just unes setmanes / CARLES ROSELL

Andorra la Vella
La trobada entre la ministra i els responsables de l'entitat ciutadana serà demà a la tarda i es farà a iniciativa de la política, malgrat que ells mateixos expliquen que no coneixen l'ordre del dia. De totes maneres, valoren que si estan disposats a parlar és perquè encara hi ha marge per a negociar les propostes que van presentar a un projecte de llei que s'aprovarà en els pròxims dies i que tal com està redactat, des del Sindicat el van rebatejar com la Llei d'Expulsió Programada.
En aquest sentit, avisen que es presentaran a la trobada per deixar clar que l'habitatge ha de ser digne, assequible i estable, però també li traslladaran les preocupacions de la ciutadania i buscaran la manera de treballar conjuntament per trobar solucions efectives.




