L'atur cau un 24% al mes de maig, amb 717 nous contractes
La xifra total d’aturats a Menorca es de només 2.321 persones, un 54,5% manco que un any enrere

Cadena SER

Maó
Menorca ha reduït el número d’aturats al maig un 54,5% en un any fins deixar-lo en només 2.321 persones el que suposa 2.785 manco que ara fa dotze mesos. Així ho indica el SOIB amb les dades d’ocupació del mes de maig.
L’inici de la temporada turística s’ha deixat sentir amb 717 aturats manco que a 30 d’abril, un descens del 23,6%.
La baixada del nombre d'aturats és general a Balears. Totes les illes redueixen les persones sense feina, sobre tot a la tasa interanual, amb percentatges del 50% ó superior.
A les Illes hi havia a 31 de maig 36.200 persones a l’atur, un 52% manco que un any enrere. A nivell estatal els aturats baixen dels tres milions per primer cop des de 2008 per situar-se en 2,9.

Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...




