Detenen un home a Ciutadella per ferir a la cara un altre amb un recipient de vidre
El detingut ja tenia antecedents familiars
:quality(70)/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/F7SLX4C2MVOZZMXGANGXN57GJU.jpg)
Van detenir al pressumpte agresor que va causar la ferida a la cara. / Arxiu.
Maó
La Policia Nacional ha detingut un home a Ciutadella per agredir-ne un altre en un establiment amb un recipient de vidre, ha informat el cos policial en un comunicat.
Agents de Policia van detenir diumenge passat un home de 29 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor d'un delicte de lesions. Els fets es van produir dissabte passat a l'interior d'un establiment, quan l'agressor es va acostar a la víctima començant una baralla entre tots dos, i li va donar un cop fort amb un recipient de vidre a la cara.
La víctima va començar a sagnar per la cara i va abandonar l'establiment amb el seu acompanyant. Va necessitar l'assistència mèdica per un tall proper a l'orella. El detingut compta amb antecedents policials anteriors.