Triomf plàcid de l'Avarca de Menorca a Madrid (0-3)
El Chamberí només van plantejar batalla a la primera meitat del tercer set

L'Avarca de Menorca no va tenir problema per superar clarament el Madrid Chamberí / Alberto Gardin

Maó
L’Avarca de Menorca de la Liga Iberrola no va patir a la seva visita a la pista del Madrid Chamberí per guanyar per zero seta a tres amb parcials de 15-25, 12-25 i 17-25. A destacar que el Chamberí, darrer classificat a la lliga no va oferir resistència als dos primers sets.
En el tercer sí que van pujar el nivell i van dominar amb 3-4 punts d’avantatge durant una bona part. Però amb 14-11 al marcador es van desinflar. Les de Bep Llorens van fer un parcial de 0-11 que va sentenciar el set i el partit.
Les menorquines segueixen segones a la classificació a tres punts del líder, Gran Canària, i amb dos d'avantatge sobre el Tenerife, tercer.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




