Dur correctiu de l’Alacant a l’Hestia
Els de Javi Zamora es van ensorrar en acabar el primer quart i encadenen cinc derrotes seguides

L'Hestia va ser esborrat de la pista de l'Alacant a partir del minut 10 de partit. / Lirasa - CB Lucentum

Maó
Cap de setmana desastrós per a l’Hestia Menorca a la Primera FEB que va jugar, segons el seu tècnic, Javi Zamora, "el pitjor partit de la temporada". Els illencs van perdre per 96-68, 28 punts de diferència, contra l’Alacant.
El partit va començar igualat amb 22-20 al final del primer període. I aquí va acabar la resistència menorquina. Al descans ja perdien de 18 punts, 49-31. Només Jalen Cone amb 18 punts i Marko Lukovic amb 16 van donar la cara per part dels illencs.
L’entrenador Javi Zamora ja ha demanat als jugadors que passin pàgina i es centrin ja en el proper partit contra Cantabria que es disputarà a Bintaufa.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




