Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El GOB denuncia la neteja d'un espai protegit a Cala Galdana en època de cria

També porta davant el Seprona la mort de tortugues

La maquinària pesada ha matat diferents tortugues a la zona. / GOB

La maquinària pesada ha matat diferents tortugues a la zona.

Maó

El grup ecologista GOB ha demanat al Govern balear que controli l’actuació de neteja del bosc que es fa als voltants de Cala Galdana per ser època de cria. També ha denunciat davant el Seprona la mort de vàries tortugues que pertanyen a una espècie protegida.

Els ecologistes recorden que netejar el sotabosc o llevar llenya no és problema, però fer-ho ara sí perquè es tracta d’una zona protegida i ens trobam en plena època de cria. El GOB apunta que el Govern difícilment permetria a un particular actuar així a una zona que pertany a la Xarxa Natura 2.000 i per això volen saber per saber si la Conselleria ha emès informe favorable a l’esmentada actuació i també saber si s’ha emès informe per part del Departament de Xarxa Natura.

Des del GOB també apunten que l’us de maquinària pesada ha matat a nombroses tortugues que són una espècie protegida.

A més, es recorda que l’us de maquinària pesada resulta perillós perquè la fricció del metall amb la fusta pot generar incendis.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir