Ryanair tindrà 18 rutes i 90 vols setmanals aquest estiu a Menorca
Palma concentrarà el gruix de l’activitat amb 79 rutes i 715 vols setmanals, mentre que Eivissa tindrà 33 rutes i 226 freqüències setmanals

Lavandeira jr (EFE)

Maó
La companyia aèria Ryanair ha presentat la seva programació d’estiu de 2026 per a les Balears amb un manteniment de l’operativa a Menorca, que continuarà comptant amb una oferta estable de connexions tant amb la península com amb diversos destins europeus.
Menorca disposarà de 18 rutes i un total de 90 vols setmanals. Aquesta xifra consolida l’oferta existent i garanteix la continuïtat dels enllaços aeris durant la temporada alta, un factor clau per a la mobilitat de residents i l’arribada de turistes.
Tot i que el creixement més destacat es concentra en les altres illes, la programació menorquina assegura la connexió amb diferents punts del territori estatal i amb mercats europeus, mantenint així la seva presència dins la xarxa de la companyia irlandesa.
En paral·lel, Palma concentrarà el gruix de l’activitat amb 79 rutes i 715 vols setmanals, mentre que Eivissa experimentarà un increment de capacitat del 8%, arribant a 33 rutes i 226 freqüències setmanals.
Així, tot i no registrar increments significatius, Menorca es manté dins l’estratègia de connectivitat de Ryanair a les Balears, assegurant una oferta estable per a l’estiu de 2026.




