Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Xiula: El grup que barreja música i educació

El compositor Rikki Arjuna ha visitat el Llapis de memòria per parlar, entre d'altres, del projecte

Llapis de memòria. Rikki Arjuna (15/09/2022)

Llapis de memòria. Rikki Arjuna (15/09/2022)

00:00:0001:00:00
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

"Escric cançons" és el que respon Rikki Arjuna quan li pregunten a què es dedica. A més de compositor del grup de música Xiula, és enginyer industrial, actor i educador social. Xiula "havia de néixer com un grup de música diferent, però no sabíem que havia de ser diferent. A mesura que ens hem trobat còmodes amb el projecte hem arribat a la conclusió que volíem anar més enllà de la música. Volem ajuntar la música i l'educació i aportar alguna cosa nova", explica Arjuna.

El grup es dirigeix principalment als nens "amb una mirada farandulera però professional" i treballant "amb continguts crítics i amb esperit". Un exemple de la més pura essència del grup és Mirada estràbica, de la qual Arjuna n'és compositor. Una cançó que pretén reflectir amb orgull la diversitat en què viuen els infants, que cada vida és diferent i, això, és el més interessant.

També fan tallers a les escoles, Arjuna els hi explica als nens i nenes la importància de viure respectant als altres. I finalment, ell i un altre company, els componen una cançó amb les seves històries. "Els infants no s'ho esperen, els hi capta l'atenció que algú els hi vingui a parlar de l'assetjament escolar amb una estètica com la nostra. Amb rap i música urbana en català".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir