Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Presó provisional per al veí d'Ontinyena que va deixar la dona en estat crític

El jutge de Fraga dicta presó provisional com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa

A la foto, jutjats de Fraga.

A la foto, jutjats de Fraga.

Fraga

El jutge del Jutjat número 1 de Fraga ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l'home que va ser detingut a Lleida per la presumpta agressió a la seva dona, que segueix en estat crític a l'Arnau. L'instructor ha dictat un auto de presó provisional com a presumpte autor d'un delicte de violència sobre la dona en la modalitat d'homicidi en grau de temptativa.

Els informes mèdics sobre la dona, enviats al jutjat, informen que pateix lesions d'alta gravetat i amb possibilitat que, de seguir amb vida, tinguin conseqüències.

El detingut, de 67 anys, és veí d'Ontinyena. Està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi contra la seva dona, que també té 67 anys.

La dona segueix en estat crític a l'Arnau, on va ingressar diumenge. Va ser aquell mateix dia, als voltants de l'hospital, que l'home va ser detingut per part dels Mossos després que rebéssin l'avís del personal sanitari de l'hospital que la dona tenia ferides compatibles amb un  possible cas de violència de gènere.

Des de llavors, el detingut es trobava a les dependències de la comissaria de Fraga, fins que aquest dimecres ha comparegut davant del jutge, que n'ha decretat el seu  ingrés a presó.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir