Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Denuncien una agressió LGTBI-fòbica a quatre joves que viatjaven en un tren de l'R16 de Cambrils a Barcelona

L'Observatori contra l'LGTBI-fòbia ha ofert suport a les víctimes i Renfe està mirant d'esclarir els fets

Tarragona

Un jove ha denunciat l'agressió LGTBI-fòbica que ha patit en un tren de l'R16 que viatjava de Cambrils a Barcelona. Els fets van tenir lloc diumenge al voltant de les nou del matí quan un home va escridassar quatre nois que viatjaven en el comboi i va qualificar-los "d’andrògens". En un missatge que una de les víctimes ha difós a través de les xarxes socials, ha explicat que l'agressor va llençar-los un plat de mandonguilles per sobre. Alhora, ha revelat que en alertar el personal de seguretat de Renfe, aquest va indicar-los que "no es podia fer res perquè no hi havia interventor". La companyia ha lamentat els fets i ha dit que ha traslladat el cas al departament corresponent perquè s’esclareixi què va passar exactament.

En el missatge publicat a les xarxes socials, la víctima ha afirmat que el responsable de seguretat va dir-los que no podia creure’ls a ells ni a l’agressor i que poc s’hi podia fer. “Què ha de passar perquè ens emparin en aquests casos i es pugui denunciar degudament? “, s’ha preguntat el jove que ha demanat si cal arribar a extrems que impliquin que els colpegin o els facin sang.

Per la seva banda, l'Observatori contra l'LGTBI-fòbia ha condemnat l'episodi i ha ofert suport a les víctimes, tant pel que fa a l'atenció jurídica com a la psicosocial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir