Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Desallotgen un assentament instal·lat en una antiga benzinera del Poblenou a Barcelona

L'Ajuntament actua amb autorització judicial per infrahabitatge

Desallotgen l'assentament instal·lat a l'antiga benzinera del Poblenou a Barcelona / Betevé

Desallotgen l'assentament instal·lat a l'antiga benzinera del Poblenou a Barcelona

Barcelona

La Guàrdia Urbana ha desallotjat aquest divendres un assentament instal·lat en una antiga benzinera del Poblenou a Barcelona, segons ha avançat betevé. El districte de Sant Martí va obrir un expedient d'infrahabitatge per l’ocupació de la benzinera en desús situada entre els carrers de Llull i Roc Boronat. El jutge ha autoritzat el desallotjament. El Servei d'Atenció Social al Sensellarisme a l'Espai Públic té identificades 34 persones que dormien allà en tendes de campanya i que estan vinculades a diversos serveis de tipus social. En el moment del desallotjament, el Centre d'Urgències i Emergències Socials ha derivat els ocupants a l'atenció social en funció de la seva demanda i vulnerabilitat.

Un cop desallotjament l'assentament, la Guàrdia Urbana ha clausurat l'antiga benzinera. Abans d'actuar, però, diferents àrees municipals van recollir informació sobre la situació. Amb tota aquesta informació, els serveis jurídics van tramitar el procediment d'infrahabitatge, donant tràmit d'audiència a les persones interessades. Finalment, un jutge ha autoritzat el desallotjament.

Durant la tramitació de l’expedient, des de Serveis Socials s’ha desplegat el protocol per oferir a les persones que ocupaven l’immoble una vinculació amb els serveis associada a un pla de millora.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir