Junts i ERC demanen a Estat i Generalitat que "compleixin amb els compromisos"
Els pressupostos pendents d'aquestes adminsitracions, a debat amb els diputats a Corts Isidre Gavin i Inés Granollers

Avui la tertúlia de diptuats al Congrés ha comptat amb la participació d'Inés Granollers, d'ERC i d'Isidre Gavin, de Junts.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"En una negociació, els compromisos s'han de complir"
Lleida
Ara que s'acaben d'aprovar els pressupostos de la Diputació de Lleida i també de la Paeria de Lleida per a 2025, al debat d'aquest dilluns a l'Aquí Lleida amb els diputats a Corts Inés Granollers, d'ERC; i Isidre Gavin, de Junts, parlem dels pressupostos encara no aprovats ni debatuts de la Generalitat i de l'Estat. Tant Gavin com Granollers demanen als governants de l'Estat i de la Generalitat "que compleixin amb els compromisos" adquirits amb aquestes forces polítiques ERC i Junts abans de donar per fet que poden presentar una proposta de pressupostos.
"Primer compleixin els acords (com ara la condonació del FLA a la Generalitat per part de l'Estat) i després presentin els pressupostos", afirma Inés Granollers. Per Gavin, Junts "ha demostrat tenir voluntat negociadora" i així ho demostra el fet que, per exemple a Lleida, tant a la Paeria com a la Diputació, tot i estar a l'oposició, els comptes del 2025 han tirat endavant amb el suport de Junts. Pel que fa a l'Estat, "és el Govern el que encara no ha presentat la seva proposta" de pressupostos per a ser debatuda. Estem oberts a negociar però tenim una crisi de confiança amb el govern espanyol. Si no compleixen els compromisos no seguirem donant suport. I això ho hem dit des de l'inici de la legislatura, assegura Gavin.




