"O hi ha un paquet de mesures correctores per Rodalies, o que no comptin amb Junts pels pressupostos"
Tertúlia a l'Aquí Lleida amb els diputats al Congrés Isidre Gavin de Junts, Inés Granollers d'ERC i Amador Marqués del PSC

Amador Marqués, Inés Granollers i Isidre Gavin són diputats al Congrés per Lleida.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles
La crisi de Rodalies, a la tertúlia dels congressistes de l'Aquí Lleida
Lleida
Després d'una setmana molt crítica amb incidències constants a Rodalies i també en el servei d'Alta Velocitat a l'estació de Sants, a la tertúlia amb diputats al Congrés de l'Aquí Lleida el diputat Isidre Gavin, de Junts, ha assegurat que "ja ho hem dit. O hi ha una diagnosi clara de tot el què passa a tot arreu, a les vies, als trens, a la manca de informació, a la comunicació amb els maquinistes i es prenen una sèrie de mesures correctores decidit, agosarat, atrevit... o que no comptin amb nosaltres (amb Junts) pels pressupostos, lògicament".
Per la seva banda, Amador Marqués, del PSC, diu que s'estan posant a treballar pers solucionar-ho i que més enllà de la necessitat de reforçar la informació que arriba al passatger -que la consellera Silvia Paneque reconeix que ha estat deficient- hi haurà mesures i s'estan establint mesures "hi ha un traspàs en marxa i també hi haurà una transferència (en diners) de 500 milions d'euros" per a Rodalies, explica.
Per a Inés Granollers d'ERC "és una vergonya" tot el que està passant i més tenint en compte que fa molts anys que s'estan queixant des de Catalunya de les deficiències i els nombrosos incidents de Rodalies i del servei ferroviari en general. Per això celebra que "per fi el PSOE diu que aquí hi ha un problema, una cosa que fins ara no deia. Esperem que la solució sigui alguna cosa més que informar a la gent".




