"S’ha de tenir respecte pel rival, però el Barça femení és favorit i s’ho ha guanyat"
Al ‘Què t’hi Jugues!’ analitzem la final de la Champions femenina, entre l'Arsenal i el Barça, amb Joan Poquí i Ivan San Antonio

"S’ha de tenir respecte pel rival, però el Barça femení és favorit i s’ho ha guanyat"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El Barça femení disputa demà la final de la Champions, a Lisboa, davant l’Arsenal. Buscaran la quarta de la seva història. Analitzem l’actualitat blaugrana, al ‘Què t’hi Jugues!’, amb Joan Poquí i Ivan San Antonio.

Les blaugranes busquen la seva quarta Champions de la seva història, ara a Lisboa. Göteborg, Eindhoven i Bilbao van coronar les culers en edicions anteriors. “Tinc la sensació que no cal ni baixar de l’autobús. El Barça és favorit, s’ho ha guanyat i tant de bo sigui així”, creu Ivan San Antonio. Tot i l’optimisme, defensa que “al Barça, històricament, no li va bé això. S’ha de tenir respecte pel rival”.
El Barça femení és sinònim d’èxit. Les blaugranes sumen 3 Champions en menys d’una dècada i ja va camí de la quarta. A banda, és el club més exitós del país. Joan Poquí menciona que “el més normal era arribar a la final de la Champions i guanyar-la, com ens tenia acostumats el Barça de Guardiola”.

Aitana Bonmatí, Alexia Putellas i Pere Romeu atendran avui els mitjans de comunicació abans de la final. Un fet històric: dues Pilotes d’Or juntes a la sala de premsa. Ivan San Antonio apunta que “la imatge és molt potent. És única. Cap equip pot fer-ho, avui en dia”.