Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Barça considera que Félix Tainta, l’agent de Nico Williams, no ha remat a favor de l’operació

Al ‘Què t’hi Jugues’ expliquem els detalls que han fet descarrilar el fitxatge de Nico Williams pel Barça amb Santi Ovalle i Iñigo Markinez

El Barça considera que Félix Tainta, l’agent de Nico Williams, no ha remat a favor de l’operació

El Barça considera que Félix Tainta, l’agent de Nico Williams, no ha remat a favor de l’operació

00:00:0014:50
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El món del futbol s’ha paralitzat. La mateixa setmana en la qual el Barça havia de pagar la clàusula de Nico Williams, l’Athletic Club ha anunciat la seva renovació fins a 2035 i un augment del 50% en la seva clàusula de rescisió. Una notícia que posa punt final al tema que ha acaparat el panorama mediàtic esportiu dels darrers dos anys i que posa de manifest els problemes econòmics del Barça. Al ‘Què t’hi Jugues’ hem revelat els detalls del desenllaç amb Santi Ovalle, de SER Catalunya, i Iñigo Markinez, de Radio Bilbao.

El Barça ha rebut la notícia aquest mateix matí. Tant és així que la reunió en la qual Nico Williams decideix renovar amb l’Athletic s’ha produït aquesta mateixa nit. Ja feia dies que les dues parts no aconseguien arribar a un acord final, en gran part per la voluntat de l’agent del jugador, Félix Tainta, d’incloure en el contracte del Barça una clàusula de llibertat per Nico en cas que els culers no el poguessin inscriure, com també una data límit d’inscripció. Davant d'aquestes exigències, el Barça no va cedir i va optar per no acceptar-les, segons ha pogut confirmar Santi Ovalle a través de fonts oficials del club.

"Hi ha un clar guanyador, l'Athletic, i un perdedor, Nico Williams"

És en aquest context de bloqueig on Nico Williams decideix finalment renovar amb l’Athletic. Tot i això, el Barça considera que l'operació ha descarrilat per culpa de l’agent del jugador. Tant és així que la sospita del club és que Félix Taita no estava disposat a fer que el jugador se n'anés al Barça, ja que aquestes peticions no figuraven en el primer acord. Ara el conjunt culer ja pensa a buscar al mercat un reforç per l’extrem. La intenció era Luis Diaz, el preferit de Deco, però té un elevat preu de sortida.

Luis Díaz agrada molt al Barça i el Liverpool ja sap que el futbolista vol marxar
"Per nosaltres Nico Wiliams no ho ha fet bé, no ha estat clar i no ha estat sincer"

Pel que fa a l'opinió de l’Athletic Club de Bilbao, segons Iñigo Markinez, consideren que el Barça els ha menyspreat, en gran part perquè es considera una falta de respecte que membres del club parlin públicament sobre jugadors amb contracte d'altres clubs. Per la seva part, el periodista de Radio Bilbao no creu que el públic de San Mamés s’ho prengui com un tema personal contra Nico Williams i ha recordat moments del passat com quan l’afició de l’Athletic va quedar dividida per qüestions relacionades amb Llorente.

"Mai saps on poden arribar Lamine Yamal i Nico Williams, cremen etapes a una velocitat fora del comú"
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir