Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"El Barça avui està lluny del París Saint-Germain"

Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem la derrota del Barça contra el París Saint-Germain amb José Mari Bakero i Lluís Carreras

"El Barça avui està lluny del París Saint-Germain"

"El Barça avui està lluny del París Saint-Germain"

00:00:0035:37
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El Barça va perdre al minut 90 contra el PSG de Luis Enrique. Després d'avançar-se al marcador amb un gol de Ferran Torres, una segona part on els parisencs van ser superiors va condemnar al conjunt de Hansi Flick amb un gol de Gonçalo Ramos després que Mayulu empatés abans del descans. Al 'Què t'hi Jugues!' parlem sobre la derrota blaugrana amb José Mari Bakero i Lluís Carreras.

Per José Mari Bakero, es poden treure aspectes positius de la derrota: "el partit d'ahir és bo per moltes coses: per a ser objectiu". Lluís Carreras creu que la derrota "no és dramàtica, però sí simptomàtica". Durant el transcurs del partit, segons Bakero, "un equip va anar de més a menys, i l'altre de menys a més". El partit va començar amb un Barça molt seriós, que va permetre que Ferran marqués. "Al principi hi va haver moltes més recuperacions del Barça, i es va avançar al marcador".

No obstant això, a la segona part el guió del partit va canviar completament, i el domini va ser del PSG. Bakero creu que el físic va causar aquest gir de guió: "a mesura que van anar passant els minuts l'aspecte físic va marcar moltes diferències, i el Barça no va aguantar la situació de pressió del PSG". Lluís Carreras coincideix amb el capità del Dream Team: "el PSG va donar una bona lliçó de futbol, sobretot a la segona part". Tot i això, creu que "si hagués estat una eliminatòria el partit hauria estat diferent".

"Que aparegui el nom de la Fundació Xana a les samarretes del PSG és un detall impressionant"

José Mari Bakero reflexiona sobre els darrers anys del Barça: "a poc a poc s'està evolucionat positivament, però quan es creen moltes expectatives de cop arriba la realitat". A més, afegeix que "el més important és l'anàlisi real que faci el cos tècnic i els jugadors". Per Carreras, el plantejament del partit depenia en gran part dels migcampistes: "digue'm quin mig del camp poses, i et diré a què vols jugar". "Quan poses a Frenkie de Jong, Pedri i Olmo, has de ser protagonista", afegeix.

Joan Gaspart: "No saludaré a Luis Figo a la llotja"

El partit d'ahir, segona jornada de la fase lliga de la Champions, pot servir, segons Carreras, pels pròxims grans enfrontaments: "és el millor moment per perdre, el moment en què tothom diu que encara hi ha temps". L'entrenador creu que també serveix perquè "s'ha demostrat que o penques des del que està més endavant al de més endarrere o poques coses podràs fer". El que queda clar, de moment, és que "el Barça avui està lluny del París Saint-Germain".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir