"Les aturades FIFA enmig de la competició son un escarni pels clubs"
Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem la convocatòria de Lamine amb la selecció amb Ivan San Antonio i Joan Poquí

"Les aturades FIFA enmig de la competició son un escarni pels clubs"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Luis de la Fuente ha convocat a Lamine Yamal per la propera aturada de seleccions que començarà dilluns. Després del conflicte entre el Barça i la Federació, pels problemes físics de Lamine durant l’última aturada de seleccions, el seleccionador comptarà amb ell per als partits de l’onze i el catorze d’octubre. Al 'Què t'hi Jugues!' ho hem analitzat tot plegat amb Joan Poquí i Ivan San Antonio.

Per San Antonio la federació actua com un agent que arrabassa talent al Barça, i defensa que l’equip hauria d’imposar condicions per assegurar que el jugador no surti perjudicat de la convocatòria. En aquest sentit, és contundent: “El que fa la selecció és una espoliació del capital futbolístic barcelonista.” Afegeix: “Farà jugar a Lamine de titular mínim setanta minuts els dos partits.”
En resposta, Adrià Soldevila puntualitza: “Des del club han recomanat que el cuidin i el dosifiquin, no que Lamine no hi vagi".


"Les aturades FIFA en mig de la competició són un escarni pels clubs", deixa clar Joan Poquí als micròfons de SER Catalunya, qui conclou: "El que va dir Flick és la veritat perquè des de la selecció no es cuida als jugadors".




