El pederasta que abusava d'una menor sota control de la DGAIA, processat per prostituir menors al Raval
Segons l'escrit, al que ha tingut accés SER Catalunya, el sospitós hauria ofert diversos menors d'entre 14 i 16 anys a altres homes a canvi de diners, els hauria gravat d'amagat i n'hauria abusat sexualment

Els investigadors de Cibercrim analitzen centenars de vídeos sexuals trobat a casa de l'acusat / Mossos d'Esquadra

El jutge ha processat l'electricista que abusava d'una menor sota control de la DGAIA per prostituir menors al Raval. En l'escrit, al qual ha tingut accés SER Catalunya, el jutjat d'instrucció número 7 ha decidit processar el pederasta per, presumptament, oferir diversos menors a altres homes a canvi de diners, gravar-los d'amagat durant les trobades sexuals i, també, per abusar a almenys quatre d'ells. A banda del sospitós, el jutge també ha processat un altre home per haver participat en algunes de les trobades i ha arxivat la causa contra tres altres investigats, que van conversar amb el processat, però no van acabar fent cap trobada.
El processat, T.L.M., és un electricista de 45 anys, que segons el jutjat va mantenir, de manera "repetida i habitual" relacions amb set menors d'entre 14 i 16 anys al seu pis, situat al barri del Raval a Barcelona i va gravar les trobades sexuals sense el consentiment dels menors, que ara són a mans de la justícia. "Els indicis que existeixen en la causa són més que suficients per processar l’investigat, ja que consten en les gravacions dels actes sexuals indicats i la filiació de diverses de les víctimes, les quals han declarat bé judicialment o bé en seu policial", assenyala l'escrit de processament. Amb aquest processament queda a un pas del seu segon judici.
Algunes de les agressions sexuals van ser especialment "vexatòries", segons l'escrit, com ara una que va fer en un entorn sadomasoquista on va obligar un dels menors a posar-se un collaret de gos, que passegés de quatre grapes per l'habitació i fer-lo beure cervesa d'un bol. A més, el sospitós va oferir, presumptament, dues de les víctimes a altres homes perquè hi mantinguessin relacions i després de la trobada els va donar diners.
El processat ja té una altra causa oberta pendent de judici per haver violat i agredit una menor des dels 12 anys i oferir-la després en aplicacions de cites i Instagram perquè altres adults la violessin mentre ell dirigia les orgies i ho gravava amb el seu mòbil. La menor era víctima de bullying a l’escola i vivia tutelada per la Generalitat en un centre de menors de l’Hospitalet de Llobregat, perquè la seva mare estava malalta i no se’n podia fer càrrec. Per això, segons la Fiscalia, “tenia molt baixa autoestima”. Conscient de la seva edat i circumstàncies, l’acusat se’n va aprofitar. “Guiat per un ànim lasciu” es va guanyar la seva confiança a través de videotrucades i converses parlar per Instagram. De seguida, l’home la va entabanar per demanar-li “que es fes fotografies i vídeos en roba interior, despullada o masturbant-se”. Entre maig de 2020 i octubre del 2021, l’acusat va recopilar 44 fotografies sexuals de la víctima.




