Què t'hi jugues!
Fútbol

El Barça se solidaritza amb els afectats per les pluges torrencials a les Terres de l'Ebre

Segons ha pogut saber la Cadena SER, Laporta va trucar personalment els alcaldes dels municipis més afectats per a interessar-se per com estava la població

El Barça se solidaritza amb els afectats per les pluges torrencials a les Terres de l'Ebre

Barcelona

Les danes s’estan tornant més habituals al sud de Catalunya. Durant els últims cinc anys, les Terres de l’Ebre, i especialment la comarca del Montsià, han patit forts aiguats i acumulacions d’aigua.

El pas de la DANA Alice ha provocat registres de pluja acumulada de fins a 300 litres per metre quadrat, amb pobles inundats, 18 ferits i pèrdues econòmiques importants. Per sort, i malgrat les impactants imatges, no s’han registrat danys personals greus.

El president Joan Laporta va trucar personalment els alcaldes dels municipis més afectats per a interessar-se per com estava la població. Va parlar amb els alcaldes de La Ràpita, Santa Bàrbara i Godall.

El club articularà una acció per a ajudar a arreglar els desperfectes ocasionats per les pluges. Ho estan acabant de coordinar.

A part, abans del partit contra el Girona d'aquest dissabte, els jugadors sortiran al camp amb una pancarta de suport.

Sique Rodríguez

Director del 'Què t'hi jugues!' de SER Catalunya...