Mariola Cubells: "Marc Giró podria ser un bon relleu del Gran Wyoming"
La periodista valenciana apunta al presentador i periodista, nou fitxatge de La Sexta, com el següent gran líder del prime time a Espanya quan Wyoming es jubili

Mariola Cubells: "Marc Giró podria ser un bon relleu del Gran Wyoming"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Amb la supressiva notícia del fitxatge de Marc Giró per La Sexta, abandonant així TVE i el seu programa "Late Xou", han sigut moltes les suposicions sobre quins seran els següents passos del presentador català, a partir d'ara amb un programa en prime time. A l'Aquí Catalunya, la periodista i crític Mariola Cubells ha deixat clar que confia en la qualitat de Giró, a qui defineix com el "gran showman del moment", una persona divertida, enginyosa i certera i que amb el temps terminarà sent el substitut del Gran Wyoming quan ell decideixi retirar-se.
Si bé Cubells no té dubtes pel que fa a la qualitat de Giró com a presentador, sí que dubta sobre l'entorn en el qual es desenvoluparà, apuntant que no sap si "ell tindrà en La Sexta la mateixa llibertat per treballar que tenia a Televisió Espanyola, on ell ha pogut fer el que ha volgut".
Altres dubtes que podien existir sobre aquest moviment eren els motius pels quals Giró havia decidit marxar de TVE o com quedava la seva situació contractual respecte als programes que ja havia gravat. Cubells ha sigut clara, aquest canvi no és una qüestió de diners, sinó el final d'una etapa per a Marc Giró a la televisió pública, qui ha vist l'oportunitat de fer un programa més gran i amb més pressupost. D'altra banda, encara queden dos programes per emetre de "Late Xou", els quals ja han sigut gravats. Sobre això, Cubells no deixa espai a les suposicions afirmant que "això no ha sigut una renovació per després deixar tirada a TVE, sinó que aquests programes formen part de la tanda que va signar al seu últim acord".
Encara no es coneix quina és la data d'inici del nou programa que tindrà el presentador català, però Cubells calcula que el més probable és que la nova aventura de Giró a La Sexta arrenqui sobre l'abril o el maig del 2026. Sobre l'espai que queda buit a TVE, la periodista valenciana descarta a Dani Rovira, qui també farà un prime time a televisió espanyola, i desconeix qui ocuparà la franja de Giró, tot i que considera que "tampoc és necessari", perquè un late night és molt més fàcil de substituir que un prime time.




