Nico Laprovittola: "L’energia i la mentalitat que ha portat Xavi Pascual han influït moltíssim"
Al 'Què t’hi Jugues!' parlem amb el jugador del FC Barcelona de bàsquet

Nico Laprovittola: "L’energia i la mentalitat que ha portat Xavi Pascual han influït moltíssim"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Nicolás Laprovittola ha valorat molt positivament el moment que viu el Barça de bàsquet, destacant especialment la figura de Xavi Pascual: "L’energia i la mentalitat que ha portat el Xavi han influït moltíssim", on el base argentí només té elogis cap al seu entrenador: "El Xavi tàcticament és un mestre. Ho estudia tot, ho analitza tot i prepara solucions per atacar qualsevol rival".
El base ha comentat que l’equip s’ha reforçat amb jugadors experimentats i que s’ha tornat a generar una connexió especial amb l’afició: "El bàsquet va de resultats, però també de connectar amb la gent i amb els culers, i en això el Xavi és un expert".
Pel que fa a la dinàmica actual: "Sabíem que podíem competir per tot. Ara estem construint des de la victòria, i això dona el doble de confiança". També ha remarcat que l’equip està gaudint del seu joc: "Estem gaudint de com estem jugant i competint a un nivell molt bo".
Laprovittola ha reconegut l’exigència constant del calendari i del club: "El calendari t’ofega i no et deixa pensar a llarg termini. Cada setmana has de demostrar i sortir a guanyar, i més estant al Barça".

En l'àmbit personal, el base s’ha definit com un líder dins la pista: "Intento ser un líder que comunica i mostra el camí jugant a bàsquet. Crec que dono solucions a l’equip i intento trobar les millors opcions".
I ha estat preguntat pel seu futur: "M’encantaria renovar. Sé què significa estar al Barça, és el més gran que he aconseguit en la meva carrera. He construït molt aquí i m’agradaria seguir".
Finalment, de cara al partit de divendres contra el Reial Madrid, l’argentí s’ha mostrat confiat: "En l’últim partit vam dominar gairebé tot el temps. Si tornem a controlar el ritme, rebotejar com aleshores i encertem en les situacions, tindrem moltes opcions de tornar a guanyar a Madrid".

Toni Camacho
Aprenent de Periodisme i estudiant de Mitjans Audiovisuals a la universitat TecnoCampus Mataró (UPF)




