"Eric Garcia i Lamine Yamal són els que millors prestacions estan donant"
Al 'Què t'hi Jugues' fem tertúlia amb Lluís Carreras i Jordi Ferrón després de la victòria del Barça al camp de l'Albacete

"Eric Garcia i Lamine Yamal són els que millors prestacions estan donant"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El Barça va aconseguir el pas a semifinals després de derrotar a l'Albacete 1-2 en uns últims minuts en què els homes de Hansi Flick van patir més del compte, però finalment van aconseguir el triomf amb un Lamine Yamal brillant. Al 'Què t'hi Jugues' fem tertúlia amb Lluís Carreras i Jordi Ferrón.
Ferrón ha comentat sobre l'exigència de l'aficionat culer en els aspectes a millorar de l'equip: "els culers som massa pessimistes, estem en el top 8 que anem líders, contra un Madrid galàctic, encara que estiguin en hores baixes, que s'ha guanyat un títol. S'ha de buscar la millora, però anem a tocar peus a terra que estem fent una temporada molt bona".

"Sempre ens fixem en la millora, ara toca l'aspecte de millorar l'efectivitat, no em preocupa, em preocuparia sinó generéssim ocasions, però com generem amb tant volum, alguna fem segur", ha afegit Carreras.
Sobre el partit contra l'Albacete, Carreras remarca el molt bon partit de l'equip, però sobretot d'Araujo, encara que no pensi que tingui molta regularitat, ja que Eric i Cubarsi estan a un gran nivell: "si ens enfoquem en el partit d'ahir, el partit d'Araujo va ser molt bo, sempre dic que l'anàlisi dels jugadors ha de ser un tram llarg de partit, no crec que Araujo els tingui".

Ferrón remarca el perfil de central que és Araujo i quines diferències pot aportar a l'equip: per nivell Cubarsí i Eric estan per sobre, però Araujo et dona un perfil de central diferent, carrega molt més l'àrea on té un joc aeri molt més poderós, esperem que recuperi el bon nivell.
Un altre nom que ha sortit ha sigut el de Gerard Martin, el defensa va ser protagonista amb la seva salvada a la línia de gol per evitar l'empat de l'Albacete i l'han comparat amb Balde: "Balde, per la precipitació, ho fa tot tan ràpid, que necessita aquella pausa, per mira, veure i passar, en això és millor Gerard Martin", ha comentat Carrras. "Balde li falta aquesta centrada, mira que té coses boníssimes, però aquesta precisió no al te", ha afegit Ferrón.

El fet que el Barça necessita fixar-se en un davanter per la següent temporada, fa que hi hagi el debat sobre qui hauria de vindre: "ara tens Lewandowski-Ferran, si vols prescindir de Ferran, has de fitxar un davanter molt més ràpid, com Julian Álvarez, i si marxa Lewandowski, necessites firmar un nou amb les seves característiques, tipus Haaland", diu Ferrón. "Jo soc d'idees fixes, jo fixaria a Julian, però és molt important l'elecció quan fixaràs a un jugador, no val només el que ha fet en el seu equip, sinó com te l'imagines en el teu equip, no només en la forma de jugar sinó també amb l'ambient", afegeix Carreras.

I sobre el tècnic, Hansi Flick encara fa una feina increïble amb tots els jugadors de la plantilla, Carreras ha posat èmfasi en aquest context dient que "Amb Flick no hi ha cap jugador que no hi hagi millorat", i han remarcat el rendiment d'Eric Garcia, que amb el partit d'ahir, ja ha jugat 54 partits seguits: "està fent una temporada espectacular esperem i desitgem que vagi al mundial perquè s'ho mereix", ha comentat Ferrón i Carreras ha tancat dient "potser a Eric l'any passat li va costar, però aquest any per mi és dels jugadors, juntament amb Lamine són els que millors prestacions està donant".




