Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Suprem avala que els socis del Barça puguin vendre el seu seient a preu d’entrada

El Tribunal Suprem ha estimat un recurs de cassació presentat per un grup de socis i ha declarat nul el canvi estatutari que prohibia la venda onerosa del carnet

El Suprem avala que els socis del Barça puguin vendre el seu seient a preu d’entrada

El Suprem avala que els socis del Barça puguin vendre el seu seient a preu d’entrada

00:00:0008:30
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

El Tribunal Suprem ha donat la raó a un grup de 1.800 socis que van ser sancionats per revendre el seu carnet. El club blaugrana els va sancionar el 24 de juliol de 2018 i, el 20 d’octubre del mateix any, va modificar un article dels estatuts. Fins aleshores, els estatuts prohibien la “cessió onerosa” del carnet i consideraven cessió onerosa vendre’l per sobre del preu oficial de venda.

El Barça ja sap quin és l'impediment per fitxar Julián Alvarez

El club va modificar l’article per aclarir que “no es pot cedir l’abonament a canvi de diners, independentment de l’import”. Aquest canvi estatutari va ser impugnat pel grup de socis, que considerava que la informació facilitada per aprovar-lo no era l’adient.

Després de passar per diferents instàncies, el recurs de cassació al Tribunal Suprem ha donat la raó als socis i el canvi estatutari ha estat declarat nul. Això implica que, segons la sentència, els socis poden vendre el seu abonament a preu de mercat.

"Es pot sancionar a Prestianni sense la imatge del delicte"

Luís Miralbell, advocat del grup de socis demandants, ha explicat al Què t’hi Jugues que “la sentència del Suprem habilita els socis a cedir el seu carnet, sempre que ho facin al mateix preu públic de les entrades”, i ha assegurat que aquesta mesura té caràcter retroactiu. Per tant, cap soci no ha pogut ser sancionat per vendre el carnet durant aquest temps, sempre que no hagi fixat un preu superior al de les entrades.

Ara les parts estudien si reclamen danys i perjudicis al Barça, ja que, segons Miralbell, “als socis els van retirar els seus carnets de manera molt agressiva i sense explicacions”.

Joan Soler: "Vam tenir una oferta de 250 milions per Lamine quan estava a punt de renovar"
Santi Ovalle

Santi Ovalle

Redactor de la sección de deportes que sigue la información del Futbol Club Barcelona en la Cadena SER....

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir