Joan Gaspart: "Hi ha una diferència entre el meu suport electoral i el de Bartomeu, ell ho fa amb rancúnia"
Entrevistem a Joan Gaspart, president del Barça entre el 2000 i el 2003, al 'Què t'hi Jugues!'

Joan Gaspart: "Hi ha una diferència entre el meu suport electoral i el de Bartomeu, ell ho fa amb rancúnia"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Al 'Què T'hi Jugues' hem parlat amb Joan Gaspart dies abans de les eleccions, després de la notícia de la mort d'Enric Reyna, qui va ser el successor de Gaspart a la presidència l'any 2003. Gaspart ha destacat el compromís barcelonista de Reyna i també ha parlat de qui votarà aquest diumenge.


Gaspart ha volgut recordar a Reyna "no només pel que va fer pel Barça, sinó pel que va fer per Barcelona". "Avui es mor un president i diumenge en tindrem un de nou, així és la vida", diu Gaspart.
Gaspart ha qualificat a Bartomeu de rancorós, després que s'hagi posicionat a favor de Víctor Font a les eleccions i ell ho hagi fet de Joan Laporta: "Hi ha diferència entre el que hem fet Bartomeu i jo. Ell ho ha fet per rancúnia, jo perquè soc barcelonista, no perquè sigui laportista. Com a barcelonista penso que el millor és que continuï el president que hi havia. Bartomeu s'equivoca i parla del passat".
Gaspart ha demanat als socis que vagin a votar, que així "demostrem al món com som", i creu que no s'influiran pel que pugui dir ell. També ha anunciat que dilluns dinarà amb Laporta i Font per "cosir les distàncies" perquè "a partir d'ara només hi ha d'haver un sol Barça".





