Frustració i orgull, les sensacions a can Barça després de l'eliminació a la Champions
El vestidor i la directiva estan tocats, però conscients que van merèixer més i que l'arbitratge els va perjudicar
Frustració i orgull, les sensacions a can Barça després de l'eliminació a la Champions
Barcelona
Frustrats, però orgullosos del partit al Metropolitano. Així se sent el Barça després de caure eliminat a la Champions League davant l'Atlético de Madrid. Un títol menys però, com en la tornada de la Copa del Rei, una demostració que l'equip és competitiu, que pot ser superior a qualsevol rival i que pot remuntar eliminatòries que s'han posat de cap per avall.
El vestidor i la directiva estan tocats. Tristos per no haver pogut certificar una remuntada que van tocar amb els dits durant força minuts, però a la vegada el club té clar que aquest Barça té fusta de campió i que la Lliga -si s'acaba aconseguint- tindrà molt mèrit.
Más información
- Sique Rodríguez: "El Barça ha de jugar com sap. Guanyar avui és molt difícil, però no és un miracle"
- Carlos Naval, a la jutgessa del cas Negreira: "Rebo els informes des del 2014"
- El futur d'Ansu Fati, a l'aire: el Mònaco vol fitxar-lo, però no farà cap bogeria
- "Lamine Yamal arriba en el millor moment de la temporada"
A més, tant al club com dins la plantilla hi ha també un sentiment de ràbia i indignació. Sobretot amb l'arbitratge, tant de l'anada com de la tornada. Internament es parla de "robatori". En el partit d'aquest dimarts al Metropolitano, el Barça considera que hi ha dos penals clars a la primera part: de Llorente a Dani Olmo, en una empenta per l'esquena, i de Musso a Fermín, que acaba amb el sevillà amb la cara feta un cromo.
I això s'ajunta amb la incredulitat del penal per mans de Marc Pubill en l'anada del Camp Nou, en una queixa que la UEFA no ha volgut ni escoltar, ni valorar. Amb tot plegat, el Barça té entre cella i cella seguir creixent, guanyar la Lliga i demostrar que pot aixecar tots els títols la propera temporada.
Adrià Soldevila
Redactor de Deportes de SER Catalunya. Cubriendo...Redactor de Deportes de SER Catalunya. Cubriendo la información del FC Barcelona desde 2014. Es autor de los libros 'El partit més llarg' (ARA Llibres) y 'De la gloria al infierno' (Deusto), ambos relacionados con el Barça.