Converses de ràdio amb Jordi Hurtado i Rosa Badia
Et convidem a l'Estudi Toresky de Ràdio Barcelona a escoltar la conversa en directe

Converses de ràdio amb Jordi Hurtado i Rosa Badia
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La celebració del centenari de Ràdio Barcelona a l'antena de SER Catalunya s'incorpora l'espai 'Converses de ràdio', una xerrada on una veu històrica de la nostra emissora parla amb un dels actuals professionals de la casa.
El proper dilluns 11 de març enregistrarem una d'aquestes converses amb Jorid Hurtado i Rosa Badia des de l'Estudi Toresky de Ràdio Barcelona (Carrer de Casp 6). La xerrada on s'evocaran records radiofònics i es reflexionarà sobre el present i futur del nostre mitjà, està oberta al públic. Per assistir-hi s'ha d'enviar un whatsapp al telèfon 648 83 43 78.
Jordi Hurtado, natural de Sant Feliu de Llobregat de 66 anys és periodista i presentador de programes de televisió. Va adquirir experiència a la ràdio com a presentador del programa 'La ràdio al sol', a Ràdio Barcelona, espai guanyador del Premi Ondas el 1982. L'any 1989 va estar al capdavant del programa radiofònic 'La alegría de la casa' a la Cadena SER. El presentador ha liderat múltiples programes de televisió, però pel que tothom el relaciona és 'Saber y Ganar', a La 2, que actualment fa 27 anys que presenta.
En els darrers anys s'han realitzat nombroses bromes sobre la seva "eterna joventut",10 que és fenomen a les xarxes socials, especialment a Twitter, on es realitzen nombrosos mems del periodista.
Rosa Badía, de 67 anys fixa els seus inicis són a Ràdio Manresa, però des de 1978 que ja es vincula a Ràdio Barcelona. Ha participat en els programes de la SER ‘Onda Media’, ‘Aquí la SER’, ‘Fórmula 5’, ‘La radio week end’, ‘La radio al sol’, ‘Lo toma o lo deja’, ‘Uno al día’, ‘La ruleta Rosa’, ‘Galería’ i ‘Hoy por hoy’. A Ràdio Barcelona ha presentat els programes ‘Contrastos’ (2001), ‘SER a Barcelona’ (2002), ‘La ràdio que vam sentir’ (2000-2004), ‘Pantalla rodona’ (amb Jaume Figueras) i ‘Nocturn’.
També ha treballat a 40 Principales i a Cadena Dial, on va presentar, del 1996 al 1999, els programes ‘La cançó de dial’ i ‘Qué hace un disco como tú en una radio como ésta’. En la seva darrera etapa a Radio Barcelona va presentar ‘Tot és Comèdia’ a SER Catalunya (premi Ciutat de Barcelona) i actualment presenta ‘Cap nen sense joguina’, que té lloc la nit de reis (Menció especial Premi Ondas).
Converses de ràdio és un espai quinzenal que s'emet els dijous a partir de les 20:30 a través de les freqüències de SER Catalunya i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Andrea Ruiz García
Graduada en Medios Audiovisuales por la Universidad Pompeu Fabra y Máster en Social Media. Realizó prácticas...







