Josep Sempere: "Les deu filaes de Banyeres de Mariola tenen aquest any el seu capità després de molt de temps"
El alcalde de la localitat i la regidora de Festes, Bea Francés, han estat en Hoy por Hoy Alcoy repassant les activitats previstes amb motiu de les Festes en honor al patró Sant Jordi

Alcalde i la regidora de Festes de Banyeres de Mariola parlen sobre les festes de Moros i Cristians de la població (13/04/2023)
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
Banyeres de Mariola té ja molt a prop els actes centrals de les Festes de Moros i Cristians en honor al patró Sant Jordi. Divendres 21, dissabte 22, diumenge 23, dilluns 24 i dimarts 25, són els dies més importants dins d'aquesta festivitat, encara que ja porten des de fa molt de temps amb nombroses cites.
L'alcalde de la localitat, Josep Sempere, i la regidora de Festes, Bea Francés, han estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy repassant totes aquestes iniciatives culturals i festives, al temps que han destacat que aquest any les deu filaes tenen els seus capitans, cosa que feia temps que no passava.

Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...




