Òscar Borrell: "L’execució de l’obra de l'IES l'Estació continua endavant sense cap tipus d’interrupció".
Comencen l’alçament de les estructures després de finalitzar la demolició i cimentació.


Ontinyent
Després de conèixer les informacions publicades al voltant de la situació d’una de les dues empreses que integren la unió temporal d’empreses (UTE) que està duent a terme les obres, Globalklee SLU-Levantina Ingenieria, Òscar Borrell ha volgut esclarir a Ràdio Ontinyent que “és una de les dues empreses que integren la UTE la que ha entrat en concurs de creditors, però no l’altra, Globalklee, amb la que tenim una comunicació fluida i ens ha comunicat que no hi ha cap problema i que l’execució de l’obra continua endavant sense cap classe d’interrupció”.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Oscar Borrell no hi interrupció d'obres
Les obres de l’IES l’Estació d’Ontinyent han començat l’alçament de les estructures del nou edifici, després de finalitzar-se la fase de demolició que s’iniciava el passat 8 de gener i de dur-se a terme també la cimentació. El regidor de Territori, explicava davant els micròfons d'esta emissora que des de fa menys de 5 mesos s’han executat ja obres per valor d'1,5 milions dels 15,37 que s’invertiran en la construcció del nou institut, una actuació finançada pel pla “Edificant” de la Generalitat Valenciana i executada per l’Ajuntament.
Borrell explicava que “les obres estan avançant com estava previst, i comprovar que no queda res de l’edifici vell, que ja s’ha fet la cimentació i està en procés d’alçament el que serà el nou edifici dissenyat per Ramón Esteve. Açò ens fa veure que ja tenim més a prop aquest nou espai, en una actuació històrica i molt necessària per substituir les instal·lacions originals de l’any 1970 per altres adaptades a la docència del segle XXI”.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Oscar Borrell visita obres IES l'Estació
L'edil destacava la bona cooperació de les comunitats educatives dels centres, la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament d’Ontinyent en fer avançar el pla Edificant, “que amb treball i consistència ja té a Ontinyent acabades les obres en 6 centres (CEIP Bonavista, CEIP Lluís Vives, CEE Vall Blanca, CEIP Carmelo Ripoll, IES Pou Clar, CEIP La Solana), 2 en marxa (IES L'Estació i CEIP Martínez Valls), 2 en procés de licitació (CEIP Vicente Gironès i Conservatori), i 1 en espera de delegació”, apuntava.

Estat de les obres del centre educatiu

Estat de les obres del centre educatiu
Sigue el canal de la SER en WhatsApp
Encontrarás toda la información, el deporte y el entretenimiento: la actualidad del día y las noticias de última hora, los mejores vídeos y momentos de la radio, entrevistas, reportajes y mucho más.




