Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Reunió a Salut per l'última retallada

El govern vol estalviar 75 milions d'euros fins a finals d'any. D'aquests diners, la major part (45 milions) ven de retallades als sous que, segons el conseller Boi Ruiz, serien temporals. Tot i això, els sindicats es queixen que tot això convertirà la salut pública catalana en una olla de presió.

Els sindicats dels treballadors de la Salut no entenen que s'hagi de tornar a pasar la tisora pel salari dels professionals. Darrerament han endurit postures. Per exemple, la setmana passada una assamblea a l'Hospital de la Vall d'Hebrón va votar a favor d'una vaga indefinida de 3 dies a partir de l'octubre i el Sindicat de Metges vol promoure una protesta i una manifestació el proper 6 d'octubre, en motiu de la Jornada pel Treball Digne.

El conseller Boi Ruiz va anunciar que la nova retallada als centres públics s'aplicaria principalment al capítol dels sous dels metges i treballadors, que perdrien de mitjana uns 1.100 euros en els propers 3 mesos. Això sí, diu que serà reversible a partir de l'any que vé i que no la pactarà l'Institut Català de la Salut, sinó que cada centre serà autònom per decidir com aplica les retallades.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir