Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Dues persones perden la vida en l'Operació Sortida del pont de Tots Sants

Els sinistres han estat a la N-II a Capmany (Alt Empordà) i a l'AP-7 a Sant Celoni (Vallès Oriental)

Un home de 34 anys de nacionalitat francesa ha mort la nit d'aquest divendres al dissabte després que el seu vehicle sortís de la via a l'N-II Capmany (Alt Empordà), al punt quilomètric 770. El sinistre ha tingut lloc als voltants de dos quarts d'una de la matinada. La víctima és el conductor i únic ocupant del cotxe, que ha sortit de la via per causes que es desconeixen.

L'altre accident mortal s'ha produït a l'AP-7, a dos quarts de sis del matí. El sinistre s'ha produït a l'altura de Sant Celoni. La víctima és un noi francès de 19 anys i de nacionalitat francesa. Segons el Servei Català de Trànsit, ha mort després d'un accident entre dos vehicles. Els altres dos ocupants del vehicle de la víctima han resultat ferits, un d'ells greu i l'altra, lleu. El ferit greu ha estat traslladat a l'hospital de la Vall d'Hebron i l'altre ha patit ferides lleus i el SEM l'ha evacuat a l'hospital de Sant Celoni.

Com a conseqüència d'aquest accident, l'AP-7 ha estat tallada en sentit Barcelona durant més de dues hores i els vehicles han estat desviats pel voral.

A més, aquesta matinada hi ha hagut una altra sortida de via d'un turisme a l'AP-7 a Mollet del Vallès, en què el conductor ha resultat ferit de gravetat hi ha estat evacuat a l'hospital de la Vall d'Hebron.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir