Temps plàcid per a les rues, si bé per la nit el fred es notarà
Diumenge per la tarda, si que tindrem pluges a les comarques de Girona i Barcelona, també als Pirineus, però dissabte farà sol, sense vent i màximes molt suportables
I una matinada més, amb glaçades i tot blanc de gebre, i com a novetat, ha tornat la boira a les fondalades, com ara a la Plana de Vic: -11 ºC Das: , -3ºC a Girona, Andorra la Vella i Lleida; 0ºC Manresa; 1ºC Falset i Tarragona; 8 al Raval de Barcelona;
Temperatures que es tornaran a enregistrar la matinada de diumenge i per tant la recomanació es abrigar-se. Però al pic del dia, les temperatures ens recordaran més a la primavera, amb valors entre els 13 a 18 graus. A les valls del Pirineu entorn dels 11ºC. Molt sol a tot arreu i amb absència de vent i per tant la sensació per al nostre cos serà de confort. La mar estarà ben tranquil•la.
Diumenge, al matí amb boires, però amb molt sol. Per la tarda es girarà la truita, farà vent, i les pluges afectaran les comarques entorn del Montseny i la Serralada Tranversal, així com als Pireneus. Per la nit, els ruixats arribaran fins a la costa central. La cota de neu a tant sols 500 metres.




