Els Bombers no tenen indicis d'atrapats sota la runa de l'edifici ensorrat a Tarragona
Els Bombers de la Generalitat indiquen que no hi ha indicis de persones atrapades sota la runa de l'edifici que s'ha ensorrat aquesta matinada de dijous a Tarragona, després que els gossos hagin fet un rastreig de la zona.

Imatge de l'esfondrament.(ACN)

Hi ha un ferit lleu degut a l'esfondrament. Maquinària pesada ha començat a retirar les restes del pis esfondrat un cop els Bombers han acabat la inspecció.
Una persona ha resultat ferida lleu aquesta matinada en l'ensorrament d'una casa al carrer Cavallers, número 9, de Tarragona. Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís del succés a les 4.42 h i hi han desplaçat set dotacions, entre les quals hi ha efectius del Grup d'Actuacions Especials (Grae) i del Grup Caní de Recerca (GCR).
Más información
El ferit lleu ha pogut sortir pel seu propi peu i ha estat evacuat a l'hospital Santa Tecla de Tarragona. Com a mesura preventiva s'han desallotjat dotze veïns de la casa del davant, que han estat atesos pels serveis socials de l'Ajuntament de Tarragona.
Els efectius dels Bombers ja han començat a retirar-se de la zona, els portals dels números 9 i 11, del carrer Cavallers de Tarragona. La maquinària pesada s'ha incorporat a l'operatiu per retirar la runa del carrer. D'acord amb l'arquitecte municipal s'ha gestionat una grua per fer caure la part de la façana de l'edifici, de planta baixa i dos pisos, que estava inestable.




